środa, 19 marca 2014

Pasje należy rozwijać - wywiad z Pauliną Jagusztyn.

Pasje należy rozwijać!


Paulina Jagusztyn uczennica klasy II a o profilu humanistyczno-medialnym od kilku lat przejawia ogromne zainteresowanie modelingiem.

Magda Klimczak : Skąd właściwie wziął się pomysł na to, by spróbować swoich sił jako modelka?
Paulina Jagusztyn : Pomysł zrodził się w mojej w głowie w momencie, gdy pierwszy raz zobaczyłam pokaz Dolce&Gabana. Zakochałam się w modelkach, urzekł mnie sposób, w jaki się poruszają.

Magda : Co udało Ci się do tej pory osiągnąć w tej dziedzinie?
Paulina : Do tej pory wzięłam udział w kilku castingach. W ubiegłym roku zakwalifikowałam się do dalszego etapu jednego z nich i moje zdjęcie zostało opublikowane w kalendarzu promującym Krainę Wzgórz Trzebnickich. Często wyszukuję różne nowe castingi, organizowane we Wrocławiu.


Magda : Czy na swoim koncie masz już jakieś osiągnięcia oprócz udziału w zdjęciach do tego kalendarza?
Paulina : Tak, brałam również udział w sesjach do katalogów firm Key i Atlantic.

Magda : Jak odbiera to Twoja rodzina?
Paulina : Wspierają mnie mama oraz babcia. Obie uważają, że doskonale się do tego nadaję.

Magda : Czy Trzebnica i okolice dają jakieś możliwości na rozwijanie tego typu zainteresowań?
Paulina : Niestety, w Trzebnicy nie da się rozwijać w kierunku modelingu, natomiast jest wiele pięknych miejsc na wykonanie fantastycznych zdjęć.

Magda : Kto jest dla Ciebie inspiracją i dlaczego?
Paulina : Moją inspiracją są zdjęcia ze wszystkich możliwych magazynów modowych, których wiele znajduje się w mojej kolekcji.

Magda : Można pogodzić szkołę oraz pasję?
Paulina : Do tej pory nie miałam żadnych problemów z pogodzeniem pasji i szkoły. Wystarczy mieć kalendarz lub notes i wszystko da się w jakiś logiczny sposób zaplanować.


Magda : Jakie masz plany na przyszłość? Planujesz pójść w tym kierunku i zrobić karierę modelki?
Paulina : Moda i modeling to jedynie moja pasja, nie zamierzam zajmować się tym zawodowo. Mam jednak nadzieję i głęboko w to wierzę, że kiedyś będę mogła zasmakować bliżej świata mody.

Magda : W takim razie życzymy Ci powodzenia i jak najwięcej sukcesów! 
Paulina: Dziękuję!

Rozmawiała
Magda Klimczak 

Wywiad z 2014 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz