poniedziałek, 17 marca 2014

O nas


Witamy wszystkich!

Ten blog jest prowadzony przez klasę drugą Liceum Ogólnokształcącego im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy o profilu humanistyczno - medialnym.
Nie bez przyczyny wybraliśmy klasę o tym profilu. Interesujemy się historią, językiem polskim, językami obcymi oraz szeroko pojętymi mediami. Lubimy odkrywać, poznawać, zgłębiać wiedzę.

Prowadzimy także gazetkę szkolną "Ogólniak". Na tym blogu będziemy publikować nasze artykuły, filmy i zdjęcia.

Miłego czytania i oglądania! :) 


Poznajcie nas:
"Humanista to człowiek wszechstronny." Mogę więc stwierdzić, że bycie prawdziwym humanistą jest nie lada wyzwaniem. Lecz gdy robi się coś z pasją, wtedy nie jest to ani uciążliwe, ani trudne. 
Nazywam się Iza Franczak i mam 18 lat. Interesuję się muzyką i fotografią. Od ponad 4 lat gram na skrzypcach, a od około 3 lat robię zdjęcia, od niedawna również tworzę małe projekty filmowe. Sztuka nie tylko uspokaja, ale także uwrażliwia, zwraca uwagę na piękno świata. Moją wielką pasją jest również chodzenie po górach, które pozwala lepiej zrozumieć siebie, trochę zwolnić tempo życia. W przyszłości chciałabym zostać psychologiem lub dziennikarką. Moim małym celem jest, by dawać od siebie wszystko na co mnie stać i pomagać innym. 


Nazywam się Sandra i mam 17 lat. Moją pasją, której oddaje się z wielkim zapałem jest fotografia. Uwielbiam w szczególności zdjęcia makro oraz portrety. Nie wyobrażam sobie życia bez aparatu. Do opisania tego jak chętnie po niego sięgam doskonale pasują słowa Jamesa Lalropui Keivon: „Wielu ludzi pyta mnie, dlaczego wciąż noszę ze sobą aparat i dlaczego robię zdjęcia. Wówczas odpowiadam „a dlaczego Ty jesz”? Klasę humanistyczno- medialną wybrałam, ponieważ w gruncie rzeczy interesują się historią, tym co było, zanim na świecie się pojawiliśmy oraz rzecz jasna język polski to moja dobra strona.. A przynajmniej mam taką nadzieję! Od czasu do czasu oprócz lektur szkolnych lubię sięgnąć po dobrą książkę. Szczególnie zaciekawił mnie ''Pamiętnik Narkomanki'' Barbary Rosiek oraz ''W dżungli podświadomości'' Beaty Pawlikowskiej. W życiu nie kieruję się stereotypami i lubię poznawać nowych ludzi. Nie dbam również o to co mówią o mnie ludzie, którzy mnie nie znają. Uważam, że krytykę trzeba umieć przyjąć do siebie, ale tylko tą, która jest uzasadniona i poparta argumentami. W życiu wyznaczam sobie stale cele, do których dążę. Jednym z moich marzeń są studia psychologiczna. Uparcie wierzę w to, że przecież marzenia są po to, aby o nie walczyć i przyjdzie czas, kiedy się spełniają. Dlatego też jestem osobą, która stara się nigdy nie poddawać.



„Humanista czy matematyk - bez jednego i drugiego nasz świat byłby nudny” – dlatego z dumą mogę przyznać, że obecnie uczęszczam do II klasy liceum o profilu humanistyczno-medialnym. Mam na imię Asia i zajmuję się rękodzielnictwem- tworzę biżuterię pod nazwą „Inedible sweets”. Oprócz tego, od niedawna interesuje się fotografią oraz montażem filmowym. Wolny czas lubię spędzać na świeżym powietrzu, szczególnie przy grze w tenisa ziemnego. Swoje pasje przeplatam z codziennymi obowiązkami, głównie nauką. Zawsze staram się być sumienna i pomocna. Oprócz tego lubię podróżować, interesuję się współczesnym filmem i historią.



Nazywam się Paulina Jagusztyn. Jestem uczennicą klasy o profilu humanistyczno-medialnym. Już w klasie pierwszej gimnazjum bardzo polubiłam język polski, historię i wos. Często pisałam ''do szuflady'' mając marzenie, że kiedyś moje dzieła będzie można podziwiać na półkach w księgarniach. Wybrałam taki profil w LO ponieważ w przyszłości chciałabym skończyć pedagogikę wczesno-szkolną i tym samym pracować z dziećmi. W ostatnim czasie razem z koleżankami, z klasy wzięłam udział w Filmotece Szkolnej. Uważam, że był to bardzo ciekawy projekt, bo dzięki kursom dowiedziałam się wiele na temat samego filmu i jego powstawania. Mam już za sobą małą role w serialu i filmach krótkometrażowych. Odegrałam drugoplanową rolę w serialu ,,Dlaczego ja''. Mimo tego, że podchodziłam do tego sceptycznie to nauczyłam się wiele na planie i zobaczyłam jak realizuje się prawdziwy scenariusz. W klasie pierwszej liceum wzięłam udział w projekcie, który prowadził Radosław Pawełczak. Miałam przyjemność zagrać tam główną bohaterkę. Jestem w trakcie kręcenia swojego pierwszego filmu i nie mogę doczekać się aż wszystko zostanie zmontowane i ujrzy światło dzienne. Interesuje mnie także fotografia. Lubię robić fotoreportaże dla samej siebie. Uczę się przez to jak ukazać ludzkie piękno, które drzemie w każdym z nas.

Mam na imię Monika, jestem uczennicą klasy II liceum o profilu humanistyczno - medialnym. Interesuję się kinem, dlatego też w tym roku przystąpiłam do kursu Filmoteki Szkolnej. Interesuję się historią, moim marzeniem jest zwiedzić wszystkie stolice Europejskich państw.  Wolny czas najchętniej spędzam czytając książki, bądź z przyjaciółmi.








Mam na imię Martyna i chodzę do liceum o profilu humanistyczno-medialnym. Interesuję się głównie historią. W wolnych chwilach lubię słuchać muzyki, spotykać się ze znajomymi i czytać książki, głównie romanse.  W przyszłości chcę zostać pedagogiem i pracować z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym.








Nazywam się Daria Libigocka. W wolnych chwilach rozwijam swoją pasję jaką jest rysowanie. Interesuję się przede wszystkim sztuką oraz muzyką. W przyszłości chciałabym pójść na filologię angielską.

Mam na imię Szymon. W lutym tego roku ukończyłem 18 lat.
Z zainteresowania pisarz i pasjonat gier komputerowych.
Moją miłością są jednak nacechowane emocjonalnie teksty potrafiące 
wzruszyć nawet najbardziej kamienne twarze.
Jeśli chodzi o muzykę wielbię żeńskie gotyckie wokale, potrafiące rozpalić moją duszę.






Nazywam się Asia Kubica mam 17 lat. Uczęszczam do liceum ogólnokształcącego, o profilu humanistyczno-medialnym. W wolnym czasie lubię oglądać filmy i spotykać się ze znajomymi. W przyszłości chciałabym odbyć wycieczkę dookoła świata i skoczyć ze spadochronem.





Nazywam się Adrianna i chodzę do klasy humanistyczno-medialnej. Profil klasy do której uczęszczam nie został wybrany przeze mnie przypadkowo. Uwielbiam czytać i pisać. Książki Dana Browna oraz J.K.Rowling znam już na pamięć. W wolnych chwilach chętnie szkicuje oraz słucham muzyki. Za najlepsze gatunki muzyczne uważam rock oraz metal. Dnia nie wyobrażam sobie bez rozmowy z przyjaciółmi. W życiu jestem po prostu sobą. Staram się być szczera i pewna siebie. Zawsze robię to co uważam za słuszne, a krytyka innych nie ma dla mnie aż tak dużego znaczenia. Zwykle jestem osobą spokojną, jednak czasami potrafię zaszaleć. Mam wiele marzeń i planów na przyszłość. Po skończeniu liceum planuje studiować dziennikarstwo lub psychologie, jednak nie wykluczam również szkoły teatralnej, czy policyjnej.
Język niemiecki, poezja, filozofia... - oto cała ja! Nazywam się Patrycja Gołębowska. Piszę wiersze, dużo czasu spędzam z dziećmi z mojej miejscowości, a w przyszłości chciałabym zostać polonistką, tłumaczem niemieckiego lub pedagogiem.








Mam na imię Dorota. Jestem uczennicą klasy o profilu humanistyczno - medialnym. Po liceum chciałabym kontynuować naukę na Uniwersytecie Jagielońskim. Interesuję się historią Krakowa, uwielbiam biegać i jeździć na rowerze. Jestem fanką najstarszego klubu piłkarskiego w Polsce - KS Cracovia. Najchętniej słucham polskich piosenek z lat 70-tych i 80-tych. W wolnych chwilach czytam książki Richarda Castle'a.


Mam na imię Natalia. Nowy rok, wraz z nadejściem pełnoletności, przyniósł mi wiele trudnych wyborów. Jednym z nich była decyzja zmiany klasy na profil humanistyczno-medialny. Zrozumiałam, że warto robić w życiu to, co się naprawdę kocha. Pamiętaj i Ty, że warto realizować siebie i zmierzać do wyznaczonego sobie celu. Zawsze. Julia! Imię gwiazd jak Binoche czy Roberts. Może mnie też to czeka? Nie bez powodu interesuje się kinem i mediami. Film? Zawsze i wszędzie, byleby bez dubbingu czy też lektora, czy napisów. W ten sposób również rozwijam swoją drugą pasję, którą jest język angielski. Swoją przyszłość wiążę z tym językiem obcym, bardzo chcę iść na filologię angielską i robić to co lubię!

Mam na imię Marta i chodzę do klasy drugiej liceum o profilu humanistyczno-medialnym. Wybrałam ten profil, ponieważ od zawsze lubiłam czytać. Chciałabym móc przeczytać wszystkie najpiękniejsze książki, jakie powstały. Moim drugim marzeniem jest zobaczenie na własne oczy najciekawszych miejsc na świecie. Najbardziej chciałabym zwiedzić Amerykę Południową. Lubię poznawać nowe osoby, ale tylko jeśli czuję, że są otwarte i trochę szalone. Nie lubię ludzi, którzy próbują oceniać innych, a podziwiam takich, którzy mają odwagę, by zawsze być sobą.




Mam na imię Ola, mam 17 lat i uczęszczam do klasy o profilu humanistyczno- medialnym. Kiedy mam tylko wolna chwilę siadam i rysuję. To jest to co kocham, czuję się wtedy niesamowicie swobodna i daje z siebie sto procent. Liczę na to, ze moje przyszłe zajęcie będzie powiązane z moją pasją, ponieważ bez tego ciężko byłoby mi być sobą.


Mam na imię Magda, uczę się w liceum, w klasie o profilu humanistyczno-medialnym. Interesuję się muzyką i filmem, dlatego też w ubiegłym roku brałam udział w kursie Filmoteka Szkolna. W wolnych chwilach uwielbiam spotykać się ze znajomymi. Staram się śledzić premiery kinowe i zawsze być na bieżąco w tym temacie. Moim marzeniem jest stworzenie jak największej kolekcji płyt z muzyką moich ulubionych wykonawców, a w przyszłości chcę zostać tłumaczem przysięgłym.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz